Hotel Pupil mieszczący się w okolicy Wrocławia przeszedł prawdziwą rewolucję marketingową. Nasza współpraca zaczęła się pod koniec 2020 roku. Logo hotelu nieco już odstraszało, dlatego pierwsze co zrobiliśmy, to odświeżyliśmy logo i nadaliśmy wesołej kolorystyki. W końcu zależało nam na wykreowaniu wizerunku hotelu przepełnionego zabawą i miłością do zwierząt.
Następnie zajęliśmy się ofertami na popularnych kanałach sprzedażowych. Wykonaliśmy masę zdjęć produktowych legowisk, zaprojektowaliśmy potrzebne grafiki i stworzyliśmy stronę internetową.
1 miejsce w wyszukiwarce Google pod hasłem “hotel dla zwierząt Wrocław”, to na pewno rzecz, którą musimy się pochwalić.
W naszej ocenie, witryna hotelu nadal prezentuje się i działa bardzo dobrze, mimo tego, że znacznie zmieniliśmy technologię wdrażanych przez nas stron internetowych. Z ciekawych, niestandardowych rozwiązań jest formularz rezerwacyjny na stronie kontaktu.
Wydajność wdrożonej strony