Strategia Formy

  • logo
  • strona internetowa
  • koszulki
  • banery reklamowe
  • zdjęcia na stronę

Strategia Formy to studio treningów personalnych w Trzebnicy, które odznacza się całościowym podejściem do swoich podopiecznych i oferuje tylko i wyłącznie treningi 1 na 1. Firma zgłosiła się do nas w sprawie kreowania wizerunku, a szczególnie stworzenia logo i strony internetowej.

Na początek powiedzmy sobie, że niesamowitą przyjemnością jest pracować z ludźmi, którzy podzielają to samo zdanie. Strategia Formy, jak nie trudno się domyślić, opiera się właśnie na planowaniu – i to się nam bardzo spodobało.

Wyzwanie, które stało przed nami

Strategia Formy to szczególne miejsce wyróżniające się wysokim uznaniem wśród stałych klientów. Mimo tego, że grafiki trenerów były już przepełnione, klient zdecydował się podjąć szereg działań marketingowych. I bardzo słusznie!

Sama sala treningowa była przesiąknięta hardcore’owym stylem, dlatego musieliśmy się mocno dopasować. Dominujące kolory w lokalu Strategii Formy to czarny, brązowy i żółty. Zgodnie z wymogami klienta, nadaliśmy odrobinę bardziej ekskluzywnego ducha całej aranżacji. Połączenie czerni ze złotym i srebrnym brązem, dało fenomenalny efekt.

Projekt logo

Początkowy koncept logo miał przypominać coś w stylu medalionu. Jednak trzeba było ciągle mieć z tyłu głowy, że musi to wyglądać hardcorowo, wojskowo i solidnie. Tworząc szkice, udało się uzyskać nieszablonową kombinację liter S i F. W zależności jak nasz mózg przetwarza obraz, widzimy naprzemiennie obie litery. Chcieliśmy ułatwić klientom interpretację logo, nadając odpowiednie kolory elementom liter tak, aby łatwiej było je odczytać.

Samochwalstwo nie dla nas, ale trzeba przyznać, że wygląda to niesamowicie!

Strona internetowa

No to jak już mieliśmy logo, to w zasadzie projekt strony internetowej sam wpłynął do głowy. Na potrzeby stworzenia tego cyfrowego dzieła wykonaliśmy:

  1. Zdjęcia wnętrza sali treningowej.
  2. Profesjonalna sesja zdjęciowa trenerów.
  3. Definicja profilu marki i tworzenie “persony” – klienta idealnego.
  4. Analiza SEO i przygotowanie słów kluczowych.
  5. Indywidualny projekt szablonu strony.
  6. Copywriting – pisanie treści w oparciu o słowa kluczowe.
  7. Stopniowe projektowanie podstron.
  8. Optymalizacja kodu strony.

Ważne elementy na stronie

  • mini sklep internetowy
  • kalkulator BMR
  • formularz zapisu na treningi

https://strategiaformy.pl/

Wydajność wdrożonej strony

Desktop
Mobilna

Inne materiały reklamowe

  1. Grafiki na profil firmowy Facebook’a i instagram’a.
  2. Banery sponsorskie przygotowane na gale Contra MMA.
  3. Banery reklamowe zewnętrzne
  4. Kampania Facebook Ads
  5. i ciągle przybywa. Jest to nasz stały klient, z czego ogromnie się cieszymy!